top of page

מודול Call-Center

3CX Wallboard הינו שירות מבוסס WEB/אפליקטיבי, אשר הושק עבור לקוחות ה- CC.
3CX Wallboard מציג נתונים סטטיסטיים בזמן אמת, נתונים בעלי חשיבות עליונה למפעילים ולמפקחים בסביבת Call Center.
הודות לתוכנה זו, צוות מוקד השירות מתעדכן באופן שוטף לגבי רמת השירות ויעדים יומיים, מה שעוזר להגדיל את היעילות ולשפר את עומס העבודה. 

במסך הWallboard ניתן לראות נתונים בזמן אמת על:

  • שיחות נכנסות

  • שיחות יוצאות

  • שיחות שנענו

  • שיחות ממתינות

  • שיחות חוזרות

  • שיחות שננטשו

  • סוכנים תפוסים

  • כמות שיחות סה"כ

  • זמן המתנה ממוצע

  • זמן שיחה ממוצעת

  • תאריך ושעה

4.jpg

חלונית הSwitchboard

Switchboard

בחלונית זו נוכל לעקוב אחר כל השלוחות שמוגדרות כ"סוכן"- שלוחת מוקד.
במידה וקיימים לנו כמה מוקדים על אותה מרכזייה, ניתן לבחור איזה מוקד נרצה לראות בכל רגע נתון.
בחלקו העליון של המסך ניתן לראות שיחות יוצאות בזמן אמת.
שלוחות הסוכנים יוצגו על המסך בהתאם לסטטוס שלהן:

  • ירוק- סוכן פנוי לשיחה.

  • צהוב-סוכן מוציא/מקבל שיחה.

  • אדום-סוכן בשיחה.

5.png
bottom of page